No, ott tartok hogy kiválogattam az összes alkatrészből azokat, amik a motorhoz tartoznak, szerencsére van sok új cucc hozzá, úgy látom hogy csak vízpumpát és megszakítót kell vennem hozzá. Önindítóból van három is, abból még kiderül melyik milyen, vagy max a háromból csinálok egyet. A donorautóból kivettem a motort, és beraktam a műhelybe, ugyanis először azt is szétszedem, hogy lássan mi hogy áll össze benne, ami alapján majd összerakom a másik, majdani működő motort. Utána azért a tartalékot is összepakolom, teljesen jó motor, kár lenne érte, de most nekem mintának tökéletes. A felújított blokkot ugyan még szét kell fűznöm, kitakarítani, átnézni, és át is fújom a hengerfejjel együtt egységes pirosra, legyen már szép ha egyszer csináljuk :) Csomó időt töltöttem azzal hogy kutakodtam a neten a B20-as motorok után, hogyan áll össze.... Már összeírtam milyen olajak kellenek, még beszerzek egy nyomatékkulcsot, aztán indulhat a buli :)
Leltár miatt zárva...
2012.10.11. 21:07 VolvoBuzerátor
...így érzem magam kb. Ugyanis kipakoltam az összes alkatrészt, és elkezdtem szétválogatni, mi hova való. Az a terv hogy a motorral kezdek, először azt építem össze, de ahhoz először össze kell szednem minden alkatrészt, tömítést, nagyja már megvan, az apróságok menet közben úgyis kiderülnek. Nagy dilemmám a váltó, ugyanis kettő is van, de nem tudni melyik milyen, szétszedem, átnézem, kiválasztok egyet, kap olajat és meglássuk hogy muzsikál majd... Több alkatrészből is választanom kell, karburátorból pl 8 darab van, igaz ebből csak 2 kell majd...
Az alkatrészek nagyrészét egyenként le kell takarítani, ill felújítani, ami nagyon sok időt igényel majd, félek is ettől... az a baj hogy egyszerre egy területtel tudok csak foglalkozni, nem akarom megosztani a figyelmem, mert az magában rejti a hiba lehetőségét, szóval az első fázis: a MOTOR. Szurkoljatok :D
Pár kép ismét mutatóba:
4 komment
Sötét felhők...
2012.10.08. 20:44 VolvoBuzerátor
...gyülekeznek szó szerint, elég jó időt fogtam ki a munkához, ugyanakkor más értelemben is, kicsit ma megijedtem, bele fogok őszülni. Motorja is darabokban, egy fűzött blokkot már találtam, csak ca. 5 éve volt felújítva és összefűzve, sajnos gondolom az összerakáskor használt(ha használtak 1általán?) olaj már eltűnt, hisz rozsdát nyomokban már tartalmaz. Tehát újra szétfűzni, takarítás meg ami kell, majd konzultálok gépműhelyes kollegával. Van egy tartalékmotor egyben és 2 automata váltó, majd kiderül hogy muzsikálnak. Az biztos hogy csomó mindent kell vásárolnom hozzá, alkatrészek, tömítések, szerelési anyagok, olajak és sok sok apróság.... Elkezdődik majd az összes alkatrész lajstromba vétele, mi van, mi nincs, mi kell... aztán a rohangálás, beszerzés. Nem tudom hol áll a fejem jelenleg...
Mutatóba egy kép ma reggelről, még nem vittem el őket a műhelybe, mert hogy legyen helyem a rengeteg alkatrésznek össze kell pakolásznom a saját dolgaimat is, na de tessék:
Megjegyezném azért ül a segge mert rossz helyen van a motor, azaz a darabjai :D