Így szereld az öreg Volvo-t

A névből is kiderül Kedves Látogató, ez a blog nem azoknak készült akik különféle latin szappanoperákba illő élettörténetekről, családról, szerelemről, csodáról, csalódásról, vagy Gasztronómiáról szeretnének olvasni, nekik köszönöm a részvételt. Távozhatnak. Akik pedig itt maradnak, remélhetőleg érdekli őket az autószerelés, az igazi kenőzsírral, csavarlazítóval, káromkodásokkal( és még sorolhatnám....) telített munka, ami a végén elégedettséggel tölt el, hogy igen, meg tudtam csinálni! Tehát röviden: Adott egy lassan 50 éves Volvo 145 teljesen üres karosszériával. Ebből kellene egy csomó új és régi alkatrésszel és egy donorautóval összekötve, egy működő, és napi szinten használható veteránautót varázsolni. Egy a probléma: évek óta áll, nem én szedtem szét, az alkatrészeket is dobozban kapom... de legalább a motor karosszéria felújítva. Ép elméjű ember nem csinál ilyet, én igen. Szeretek Legózni, szóval hajrá...!

Címkék

Naptár

2012
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

Ha egy ajtó becsukódik....akkor az azt jelenti hogy kész, jöhet a következő :D

2012.12.11. 18:10 VolvoBuzerátor

2. napja hogy az ajtókat rakosgatom össze. Az alkatrészautó 4 ajtaját szétszedtem, kiszedtem teljesen a belsejét, ablakemelő-szerkezet, zár, kárpit, mindent...és ezeket felhasználva ma befejeztem a 4. ajtót is. Tulajdonképpen egész jól állok, persze van még mit csinálni, de ami így fejből beugrik: kipufogót felszerelni, az összes lámpa, hűtőrács, motorháztető, lökhárítók, ill a belseje, ide értendő a belső szőnyeg és az ülések. Azt már látom hogy a kárpitosnál fog végezni az autó, hiszen csak január közepére lesznek csak ülések, addig befejezem ami hátra van még, szóval a Karácsonyi befejezés az ugrott, de a próbaút az nem, hisz van másik ülés amit ideiglenesen be lehet szerleni, hááhááá :)

A 100-as szériánál betegség hogy az oldal ablakok sínje elrozsdásodik, szerencsére a két hátsó hibátlan volt, az elsők viszont ahogy hozzányúltam leesetek az ablakemelő szerkezetről... Kaptam ehhez előregyártott sínt amibe csak bele kellett ragasztani az üveget, ezzel is sok idő elment, hogy minden pontosan ott legyen ahol gyárilag lennie kell, hogy ne szeleljen nekem az ablak menet közben... 

ÉS A LEGFONTOSABB: vasárnap sikeresen beindult a motorja :) Igaz csak teszt volt hogy minden jó-e, és csak kb 10mp-ig járattam, mert kiderült hogy az egyik karbiból csöpögött a benzin, azt orvosolnom kell még..szóval:

VALAKI TUD SEGÍTENI, A KÉT SU KARBI BEÁLLÍTÁSÁBAN? Esetleg vhol vmi leírás?

Egyelőre ennyi :) Kép majd lesz holnap.

6 komment

süti beállítások módosítása