Jelentem még megvagyok, csinálom, ahogy tudom....
Azóta a motortér bekábelezve, a sérült és hiányos kábelek kijavítva, régi vezetékek letakarítva, helyükre rögzítve, a motortér elektromos része készen van. Aztán a főfékhengert szétszedtem, kitakarítottam, kaptam hozzá vadonatúj felújítószettet, azzal összeraktam, fékrásegítővel egyetemben beszereltem a motortérbe. Ez után kiszedtem az autó alól egy az egyben az első futóművet, amit darabokra szedtem, és egyéb alkatrészekkel elküldtem homokszórni, közben ezt tegnap vissza is kaptam, és le is fújódott már feketére. A hátsó futóművel is ugyanez a helyzet, annyi különbséggel hogy nem vettem ki a helyéről, az ott helyben fog felújítódni. Legyártattam az összes gumi és fém fékcsövet az autóra, sajnos mindegyik kukázandó volt rajta. Sikerült itthon vásárolnom két alsó trapézgömbfejet, a felsők szerencsére voltak újak az autóhoz, de a többi alkatrész, pl féktárcsa, fékjavító szettek, lámpabúrák, és még pár apróság sajnos itthon nem kapható, így Németországból jönnek majd, csak az még bő 1 hét legalább. Addig amit tudok összerakok a futómű és fék környékén, aztán ha megjöttek befejezem. A 4 féknyerget is homokszórattam, hétfőn viszem horganyoztatni őket, a szelepdeknivel egyetemben, amit pedig krómozni kell. Tehát látható hogy nagyon sok szálon folyik a munka, és nehéz összehozni hogy most éppen mihez nyúljak amivel előrelépést tudok elérni, mert több helyről várok alkatrészt hogy tudjak haladni. Azért alakul szépen lassan mostmár, ha a futómű kész lesz alatta, akkor a motor is bekerül a helyére, onnatól már pedig haladósabb lesz :)
Megyek is legózni tovább :)