Jelentem itt vagyok, a majd 2 és fél hetes szótlanságomnak több oka is volt, egyrészt sok a meló, másrészt sokat rohangálok, harmadrészt kiskutyák születtek, és minden időm elmegy, és lusta vagyok már gépelni este, szóval elnézést érte.
Az összeépítés halad, alvázvédelem megejtve, az összes fékcső is a helyén, már csak a 4 féknyereg hiányzik. Azzal az a nagy problémám hogy a dugattyúk nem akarnak kijönni a helyükről még sűrített levegővel sem....aki tud megoldást jelezze plíz, köszönöm! Az első hátsó futómű is teljesen készen van. Kellett még előre két felső trapézgömbfej, mert a régiket nem lehetett visszarakni, elforogtak meghúzásnál. Közben a motort és a váltót szétszedtem külön-külön újra, sajnos muszáj volt, aki emlékszik, anno kb egy hónapja mikor összeraktam a motorját, és persze miértne akkor derüljön ki hogy szorul az egész motor mikor már egyszer bent volt a helyén...na, ez orvosolva, már magamban kerestem a hibát, de végül kiderült hogy a gépműhelyben rosszul tették fel az olajáteresztő gyűrűt - van alatta egy kis rugó körbe - ezért szorult, mivel nem tudott teljesen összezárni a gyűrű. Ezek után újra összefűzni a blokkot, hengerfej meg a többi szokásos dologgal, ami sajnos nem nélkülözhető ugye :D
Ezek után jöhetett a váltó. Tudni kell ez automata váltó ugyebár. Abból is volt kétféle, csakhogy én nem tudtam melyik kell bele, ezért kiválasztottam a jobbat, és azt újítottam fel, és raktam a motorra. Csakhogy beszerelésnél kiderült - párhuzamosan azzal hogy szorul a blokk, jó mi? Legalább egyszerre derültek ki... - hogy nem ér el a váltó a kardánig, majd 12 cm hiányzik. Na bumm, ötlött a fejembe, a másik váltókihajtás kell, ami a hosszabb.... Szóval innen folytatva, felújított váltóból olaj leenged, szétszed apró darabokra, hátul a kihajtást lecseréltem a hosszabbra, majd szépen újra összeraktam a váltót, feltöltöttem olajjal, majd visszakerült a motorra.
A motor-váltó kombó ezek után hétvégén végre bekerült a helyére, ahová való :D Azóta felkerült rá a két SU karbi, gyújtáselosztó, generátor, blabla, a szokásos sallangok. Jelenleg úgy áll hogy holnap a hűtőrendszer is felkerül, a váltó olajhűtőjével egyetemben, a homlokfal vagy az autó orr része ki minek nevezi, az is felkerül, és lényegében a motortér készen van. Ezek után haladok tovább az elektromos dolgok felé, lámpák, indexek, műszerfal felé...ha ezek is készen vannak, na akkor, lehet megbizonyosodni hogy mindent jól csináltam-e, és lehet indítani :) Remélem ez már hétvégén bekövetkezik :) Aztán már csak egy valami marad, csak a beltér, szőnyegek, ülések, burkolatok, de ahhoz még kárpitos munkálatok szükségeltetnek. A cél, hogy Karácsonyra kész legyek, egyelőre úgy érzem hogy tartható a cél :)
No, és mellékelek pár képet is nemsoká :)
Písz.