Így szereld az öreg Volvo-t

A névből is kiderül Kedves Látogató, ez a blog nem azoknak készült akik különféle latin szappanoperákba illő élettörténetekről, családról, szerelemről, csodáról, csalódásról, vagy Gasztronómiáról szeretnének olvasni, nekik köszönöm a részvételt. Távozhatnak. Akik pedig itt maradnak, remélhetőleg érdekli őket az autószerelés, az igazi kenőzsírral, csavarlazítóval, káromkodásokkal( és még sorolhatnám....) telített munka, ami a végén elégedettséggel tölt el, hogy igen, meg tudtam csinálni! Tehát röviden: Adott egy lassan 50 éves Volvo 145 teljesen üres karosszériával. Ebből kellene egy csomó új és régi alkatrésszel és egy donorautóval összekötve, egy működő, és napi szinten használható veteránautót varázsolni. Egy a probléma: évek óta áll, nem én szedtem szét, az alkatrészeket is dobozban kapom... de legalább a motor karosszéria felújítva. Ép elméjű ember nem csinál ilyet, én igen. Szeretek Legózni, szóval hajrá...!

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csendes napok...

2013.01.27. 14:54 VolvoBuzerátor

...mostmár viszonylag a célegyenesben vagyok, tulajdonképpen a a féknyergek vannak még hátra. Azzal az a baj hogy szerintem másikat kell szereznem mert a régiek úgy beálltak hogy szétszedni se tudom :( De majd megoldom. Ma megcsináltam a tankot, ugyanis azzal az volt a bibi hogy egy réz öntvényen keresztül jön az üzemanyag ki a tankból, amire csatlakozik a benzincső, ez és az öntvény sikeresen eltört még anno. Letakarítottam, kicsit alakítottam rajta, hogy jobban illeszkedjen a helyére, majd szépen visszaforrasztottam. Más ötletem nem volt, de szeritem tartós lesz, a gyári is forrasztva volt, ha újabb 40 évet kibír szerintem jó vagyok :)

Jövőhét kedden megyek az ülésekért és a kárpitokért. Hát az előzetesen megegyezett összeg helyett jócskán megszaladt az összeg, de hát ez van, csak régiek voltak az ülések is, szivacsokat mindent cserélni kellett...de legalább szép lesz, remélem. Addig be kell szereznem az utastérbe a szőnyeget, végül maradtunk a gyári gumiszőnyegnél, ahhoz hasonlót találtam, majd szépen belefaragom.

Tulajdonképpen apróságok vannak még, amik hiányoznak, pl rendszámtábla világítás, ablakmosó tartály, egy légszűrő, meg a fékek ugye. 1-2 és összeáll az autó.... Izgatott vagyok :)

Egyelőre ennyi, találtam pár régi képet, csinálok egy előtte-utána kollázst, este feltöltöm :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://volvobuzeria.blog.hu/api/trackback/id/tr755046508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2013.01.29. 10:39:14

Mester, a kárpitra tudsz mondani egy kb. árat? Csak hogy tudjam, mit kellett megcsinálni, és az kb. mibe fáj...

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2013.02.08. 10:59:13

Még mindig várjuk ám azt a kollázst... :D

VolvoBuzerátor 2013.02.08. 22:13:40

Tudom, de most másra is alig van idő, majd pótolom vhogy :D
süti beállítások módosítása