...ezzel a gondolattal távoztam tegnap a műhelyből. Történt ugyanis hogy az elmúlt két nap egy más után olyan mértékben uralkodott el a káosz, hogy túl nőtt rajtam, kb úgy éreztem.
Egyik bosszantó jelenség: gyertyák nélkül tekeri a motort az önindító, gyertyákkal meg alig, nagyon küszködik, így még azt a furdulatszámot sem éri el ami az induláshoz szükséges lenne. Próbáltam jobb, saját felújított önindítóval, kicsit jobb, de nagyjából hasonló, nem elegendő. Vmi hiba lehet az önindító-akku-kábel szentháromságban, ill a motornál, egyelőre hanyagolom, ráérek majd a végén foglalkozni ezzel, mikor már más bajom nem lesz...úgyis rájövök...
A másik: összesen kb 3 napot dolgoztam a váltóval, régiek szétszed, szűrők kitakarítása, egyéb átépíteni valók. Két féle váltó volt, egy rövid kihajtású, magyarul ehhez hosszabb kardántengely szükséges, ill a hosszabb kihajtású, ergo rövidebb kardán. Szerencsétlenségemre összecseréltem a kettőt, pedig direkt utánakérdeztem melyik váltó volt benne/megy bele, illetve lemértem a motor-váltó hosszúságát, hogy stimmel-e a kardánhoz, csak itt a bibi, nem abban az autóban, a fehérben, amit össze kell rakni, hanem a kék, alkatrészautóban, és nem egyforma....Na ez csak most derült ki. Úgyhogy legyek nyugodt...Mind1, leszedem a váltót, rendberakom a másikat, és kicserélem. Hallelujah.
Ezek után, inkább foglalkoztam a motortérrel, mondom ott rendberakok mindent, és előkészítem a motor-váltó fogadására. Mai napom ráment, hogy minden vezetéket beazonosítsak, mi hova megy...Sajnos azért volt ennyi idő, mert vágdosva, toldozgatva voltak, tehát csomó vezetéket ki kell cserélnem újra, a gyári színével megygyezőre. Ez nem olyan vészes viszonyleg, utána jöhet a fék és az első futómű.
Szép estét mindenkinek továbbra is....:)