Ott hagytam abba hogy féknyerget keresek. Hát az lett a vége, hogy rendeltem gyári Volvo féknyergeket előre, hátra pedig felújítottak kerültek. Közben kiderült hogy a főfékhengerrel is problémák vannak, szóval azt is cserélni kellett...
Másik probléma volt az állandó leállása a motornak. Ment egy darabig, de kb menetrendszerűen megállt pár km után. Végül a teljes üzemanyag cső cseréje megoldotta a hibát a tanktól az AC-ig. Jogos a kérdés hogy mért nem cseréltem az elején már? Mert meg akartam hagyni a gyári fém üzemanyag csövet, hát nem volt jó ötlet, most már lecserélve újra, de már gumicsőre.
No de ezek után végre lett fék az autón, lehetett próbálgatni. Múlt héten voltam előműszakin, volt pár apróság amiben kötözködtek, pl. fékcső rögzítés, elvezetés, kipuff rögzítés... azok kijavítása után, pénteken leműszakizott az autó végre. Tulajdonképp a kezdéstől számítva 7 hónap alatt jutottam el ide, ami a folyamat végén felmerült töménytelen probléma és azok kijavítása miatt elhúzódott idő miatt, sztem nem is vészesen sok...
Most ennyi, a terv az hogy összepakolok, a maradék alkatrészeket szortírozom, elpakolom. Az autó pedig egyelőre menjen, használni kell, aztán lehet javítgatni, fejleszteni még, hisz ezzel nem állt meg a dolog :)